HTML

Menorca

Fél évet fogunk dolgozni ezen a szigeten, megpróbáljuk leírni a napi életünket...

Friss topikok

  • Gabeszbacsi: :-))) én már eddzem a hangom, hehe (2009.10.07. 22:03) Ennnyi...
  • Gabeszbacsi: egy jó Tankcsapda, vagy Huligán számot azért eltol6nánk itthon karaoke-n, ha hazajöttök!!! :-) (2009.09.16. 20:52) Romy hete
  • ZsuzsiZsófi: @Menorqin: Hola :) A tel.szamom: 630814730 Adiós! (2009.09.13. 11:50) Son Saura, Cala en Turqueta
  • keresztanyucika: Szió! Olyan régen nem társalogtunk msn-en! Mi van veletek, amúgy? Gáborkám hallom, nagyon fáradt v... (2009.08.26. 18:54) kedd, péntek szabadnap:)
  • csigagirl: sziasztok:( Bocs,de most vettem észre,h írtatok a blogra:(:(:( Lemaradtam:( Örülök,h 2 szabinapoto... (2009.08.20. 10:56) Szabadnapok 08.10. és 08.11.

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szombat Vasárnap szabadnap

2009.04.27. 18:11 Menorqin

Az első héten máris két szabadnapot kaptam. Szombaton elmentük Mahónba vásárolni, megvettem a munkáscipőmet is. Ezután következett Carloéknál az Ildi által leírt estebéd, majd ezután elmentem Zdenkóval horgászni Binibecára. Nem fogtunk sokminendt de legalább megpróbáltuk. Össz-vissz fogtunk 2 db kb 20 cm-es halat meg egy tengeri csillagot, természetesen mindet visszadobtuk had növekedjenek. Holnap kiváltom én is a horgászengedélyt, ami elvileg 13-14€ és 3 évig érvényes az egész szigeten.

Vasárnap főztünk Ildivel borsólevest, ezután ő nekiállt forma-1-et nézni, mivel én nagyon szeretem ezt a versenyt ezért átmentem Gabiékhoz. Megbeszéltem velük, hogy az autóverseny után elmegyünk kicsit körbenézni a szigeten, megnézzük a nevezetességeket. Mivel még nincs szezon ezért most ingyen be lehet menni mindenhová, így megspórultunk fejenként vagy 10€-t. Íme a képek:

 

Ildi, Gabi és az útközben talált mandarinfa (ne irigykedjetek mert olyan keserű mint egy grapefruit)

El torro de Galmés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na milyen a kalapom?

Drakula Kiko

Ildi és Gábor

Gabi és Kiko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg kellett nézni mi van benne!!! Elárulom: üres :D

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menorca.blog.hu/api/trackback/id/tr811089814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigagirl 2009.04.27. 21:01:12

:'( Én iiiiiis:'(
Engem mikor visztek ki?:$
Ha vmelyikőtök nem akar kimenni, jöjjön haua és örömmel kimegyek helyette:P
"jó világ" :/
Pussz mindenkinek:)
Lépek alukálni:P

csigagirl 2009.04.28. 16:59:56

Igen Gábor,jó a kalapod:P
Mi van veletek tökök?:D
Milyen az idő ott a távolban?:)Csak, mert akkor megyek napozni:) Én is ott akarok lenni veletek:(
Jól megvernélek benneteket römiben:P
Én vagyok a jobb, a verhetetlen:) Ez a tény és a valóság:)
Nah,lépek öregek:P A járókerettel csak óvatosan:)
Minden sebességkorlátot betartani ám, ne tessék több,mint 2km/h sebeséggel haladni:D :*(L)

vtibike 2009.04.29. 11:12:57

Nem baj Srácok, kicsit sárga kicsit keserű de a tiétek :):):)
nézd optimistán, itthon mikor eszel mandarint a fáról
Látom Gyimó hirdeted a sulit odakint (mennyit fizet a dékán??)

Gabeszbacsi 2009.05.02. 16:16:17

@vtibike:
emléxem, mi még görögben szedtünk az út menti fákról mindig citromot a reggeli teához..
aztán szépen dolgozzzzzzááááááá!! :-)

puszi/pacsi

(osszátok el :-) )

keresztanyucika 2009.05.06. 22:46:32

Drágáim! Szép helyeken jártatok! Remélem a borsóleves jól sikerült! A kalap marha jól áll neked Gáborkám! Ildikó nagyon csini a mandarinfa mellett! Jó az összkép! Szépek vagytok!!! Örülök, hogy kihasználtátok az első szabadnapokat mert hamarosan a munkából lesz a több és ebből a kevesebb! Puszi mindkettőtöknek Keresztanyu
süti beállítások módosítása