HTML

Menorca

Fél évet fogunk dolgozni ezen a szigeten, megpróbáljuk leírni a napi életünket...

Friss topikok

  • Gabeszbacsi: :-))) én már eddzem a hangom, hehe (2009.10.07. 22:03) Ennnyi...
  • Gabeszbacsi: egy jó Tankcsapda, vagy Huligán számot azért eltol6nánk itthon karaoke-n, ha hazajöttök!!! :-) (2009.09.16. 20:52) Romy hete
  • ZsuzsiZsófi: @Menorqin: Hola :) A tel.szamom: 630814730 Adiós! (2009.09.13. 11:50) Son Saura, Cala en Turqueta
  • keresztanyucika: Szió! Olyan régen nem társalogtunk msn-en! Mi van veletek, amúgy? Gáborkám hallom, nagyon fáradt v... (2009.08.26. 18:54) kedd, péntek szabadnap:)
  • csigagirl: sziasztok:( Bocs,de most vettem észre,h írtatok a blogra:(:(:( Lemaradtam:( Örülök,h 2 szabinapoto... (2009.08.20. 10:56) Szabadnapok 08.10. és 08.11.

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szabadnap 05.12.

2009.05.13. 10:09 Menorqina

Végre az első közös szabadnapunk!

Korán kellett kelni, mivel orvosi vizsgálat volt, vérvétellel. Indulás előtt még a mosást is elintéztük.Az vérvételre egyszerre be is mentünk, az egész nem tartott tovább 10 percnél. Aztán reggeli a szállodában, hazaérkezés, átöltözés és irány. Elsőnek Sant Lluisban a mezőgazdasági boltban vásároltunk valamiféle növényvédőszert a paradicsompalántáinknak.Aztán irány Ciutadella és a Lidl, nagybevásárlás volt. Még vasalót is vettem :)

Több kertészetben is jártunk, de igazán ami Cala Galdana közelében van,az a legszebb és legnagyobb. Még a papagáj is Hola-t köszön:)

A shoppingolás után Gábor pecázott én pedig napozni szerettem volna,de nap nem sok volt, úgyhogy csak néztem a szakembert, amint dühöng a búvárkodó turisták miatt, akik naná, h beleakadtak a csaliba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végülis a pecázásnak-napozásnak hamar vége lett, mert még Maóba kellett menni 1-2 dolgot elintézni. Aztán itthon kipakolás és mentünk Juan Carloékhoz megnézni Daniellat. Készítettem neki is egy kis ajándékot, nagyon örültek neki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az estét Gábor egy pofa sörrel én pedig egy jóféle pohár borral zártuk.

Ma meg újra munka. fúúj!

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menorca.blog.hu/api/trackback/id/tr11118771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigagirl 2009.05.13. 22:07:56

Én is járok horgászó emberkéket nézegetni mostanában:D
Sőt,nekem még volt is a kezemben picike halacska:)
Itt meg azon mérgelődnek,h nincs hal:D,csak törpeharcsa,ami káros...
Bár én nagyon élvezem:) Szemtelenkedek égen földön:P
Ildi nyanyuska,mikor kamozunk?:) Már szeretnélek látni:P:D
Pussz a mamának és a papának:):D
süti beállítások módosítása